PrintFrendly

2013. szeptember 11., szerda

Almás-mézeskalácsos muffin

Valami nagyon finomra vágytam, de nem volt itthon édesség. Akkor találtam ki ezt a muffin receptet. Kicsit olyan karácsonyi hangulatú, de ez nem baj. Isteni illatok lengték be az egész lakást, mikor elkezdett sülni. A megsült almával pedig egyszerűen fantasztikus lett.


Hozzávalók 12 muffinhoz:
  • 1 tojás
  • 11 ek cukor
  • 11 ek olaj
  • 15 ek liszt
  • 1 tk szódabikarbóna
  • 1 tk mézeskalács fűszerkeverék
  • 1 közepes alma
  • 2,5 dl tej
A tojást a cukorral és az olajjal habosra kavarjuk.
A lisztben elkeverjük a szódabikarbónát és a mézeskalács fűszerkeveréket.
A két részt összeforgatjuk.
A tejet lassanként adagolva kavarjuk bele.
Az almát meghámozzuk, magházát kivágjuk, és apróra kockázzuk, majd beledobáljuk a masszába.
A formát kikenjük kevés margarinnal vagy papírt teszünk bele.
A muffinsütő mélyedéseit 3/4-ig töltjük és előmelegített sütőben 25 perc alatt 175 fokon megsütjük.


Akik elkészítették:
 

6 megjegyzés:

  1. Én már karácsonyi hangulatban vagyok, nekem (is) jöhetne ez a muffin. Az almától finom szaftos lehetett, a karácsony illatát meg idáig érzem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Köszönöm. Tényleg nagyon finom, érdemes elkészíteni, de nem csak az ünnep alkalmával. Szép napot Neked!

      Törlés
  2. Muffin fűszerkeverékkel is jó lehet? Sajnos sehol sem találok mézeskalács fűszerkeveréket! :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Bettina, Muffin fűszerkeveréket még nem használtam. Most kicsit utána néztem, szerintem hasonló, mint a mézeskalács fűszerkeverék. Úgy gondolom, egy próbát megér. Jó sütögetést kívánok hozzá és várom a beszámolót az eredményről :-)

      Törlés
    2. Jelentem, elkészült és Isteni finom lett. Kicsivel több fűszerkeveréket raktam bele, mint egy teáskanál, bár a színe nem lett olyan szép, mint amit Te készítettél, az enyém kicsit fehéresebb, de nagyon finom lett.
      Nagyon szeretem a blogodat, mindig izgatottan várom milyen újabb finomságokat teszel fel.
      Köszönöm a receptet, egyszerűen fantasztikus! :)

      Törlés
    3. Nagyon örülök, hogy elkészítetted. Kedves egészségetekre. Ha tudsz küldeni egy fotót a sütikédről, részt vehetsz egy játékban, amiről az 1. Blogjáték című bejegyzésben olvashatsz és a kép is felkerül a blogra. Ide küldheted mailben: aranytepsi@gmail.com További szép estét kívánok!

      Törlés