PrintFrendly

2016. szeptember 14., szerda

Egyszerű sajtpuffancs



Bár már van egy jól bevált sajtkrokett receptem, de amikor megláttam Kriszti oldalán ezt a finomságot, tudtam, hogy ki kell próbálnom. Nagyon egyszerű és kb. 5 perc alatt összeállítható. Arra ajánlott figyelni, hogy a gombócok sütéskor megnőnek, ezért érdemes apróbb golyókat sodorni és csak pár darabot sütni egyszerre. Ha nem elég forró az olaj, könnyen leragadhat. Én sütés közben párszor átkavartam, hogy mindenhol szép barnára süljenek a puffancsok. 
Tartármártás kíséretében kínáltam, aminek a receptjét ITT találjátok.
Hozzávalók kb. 20 db puffancshoz:
*30 dkg trappista sajt
*1 csipet só
*1 csipet őrölt bors
*2 tojás
*8 csapott ek liszt
*1 csapott kk sütőpor
*Olaj a sütéshez

A sajtot lereszeljük, majd hozzáadjuk a tojásokat, sót, borsot és a sütőporral elkevert lisztet. Gyors mozdulatokkal összedolgozzuk.
Vizes kézzel kisebb gombócokat formázunk.
Bő olajat forrósítunk. A gombócokat szép pirosra sütjük benne.
Konyhai papírtörlőn hagyjuk a felesleges olajat lecsepegni.

A Facebookon is megtaláltok.

Már Instagramon is fent vagyok.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése